۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴

رییس بنیاد شهید با خانواده «شهید کریمی» دیدار کرد

رییس بنیاد شهید با خانواده «شهید کریمی» دیدار کرد

قم- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید امور ایثارگران با خانواده شهید «سعید کریمی» از شهدای حمله تروریستی اسراییل به دمشق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به همراه استاندار قم و مدیر کل بنیاد شهید استان عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید «سعید کریمی» از شهدای حمله تروریستی اسراییل به دمشق گفت: امروز به محضر حانواده معظم این شهید رسیدیم تا سلام رییس جمهور را ابلاغ کنیم.

وی گفت: این روزها به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) روز مادران شهید و به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام نیز به نام روز پدر نامگذاری شده که این توفیق نصیب ما شد تا در محضر پدر و مادر این شهید باشیم.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید امور ایثارگران با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم شهید زنده است و نزد پروردگار روزی می خورد ابراز کرد: خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی و صبر و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار مسیر خود را دنبال کند.

قاضی زاده هاشمی افزود: امیدواریم که شهدا دستگیر ما شوند و از خانواده های معظم شهدا نیز درخواست داریم تا ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

وی ادامه داد: امید است با دعای خالصانه پدران، مادران و همسران و فرزندان شهدا بتوانیم خدمت خالصانه ای به مردم داشته باشیم و عاقبت خیری پیش روی ما باشد.

کد خبر 6004659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha