۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۰

فرماندار چرداول:

راه اندازی دستگاه ام. آر. آی مهمترین مطالبه مردم چرداول است

راه اندازی دستگاه ام. آر. آی مهمترین مطالبه مردم چرداول است

ایلام-فرماندار چرداول گفت: راه اندازی ام. آر. آی و سی.تی.اسکن مهمترین مطالبه مردم چرداول است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی عصر پنجشنبه در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه معاونین دانشگاه در خصوص نیازمندی‌های حوزه سلامت این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بهداشت و درمان استان ایلام بیان کرد: تلاش و پیگیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یکی از مولفه‌های مهم و تاثیرگذار در ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان است و با همکاری همه بخش‌ها شاهد ارتقای خدمات حوزه سلامت باشیم.

فرماندارچرداول با اشاره به نیاز شهرستان چرداول به دستگاه‌های ام. ار. آی و سی. تی اسکن گفت: بیمارستان امام علی (ع) در بحث درمانی در قسمت‌های مختلف ازجمله پزشک عمومی، آزمایشگاهی، داروخانه، سونوگرافی دیالیز، جراحی وب ستری درتمام بخش‌ها به سه شهرستان هلیلان، چرداول و سیروان خدمات درمانی ارائه می‌کند و از جهت تامین اعتبار باید از سوی شهرستان چرداول تامین گردد که بار هزینه و تامین منابع بردوش شهرستان چرداول است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید تاز مان احداث بیمارستان درشهرستان های همجوار نسبت به تامین اعتبار بیشتر و تجهیز این بیمارستان به امکانات پزشکی روز از جمله دستگاه ام. آر. آی و سی. تی. اسکن که نیاز مردم این شهرستان‌ها می‌باشد همکاری و اقدام کند.


محمدی در خصوص موافقت یکی از خیرین کشور برای خرید یک دستگاه ام. آر. آی گفت: در تیرماه امسال با پیگیری انجام شده جلسه‌ای با یکی از خیرین کشور در محل فرمانداری برگزار و با مشخص شدن نوع دستگاه ام. آر. آی از سوی خیر موافقت شد که هزینه خرید آن پرداخت و بعد از موافقت خیر مراحل اجرایی آن برای پیگیری و خرید این دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی محول شد که متاسفانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برای تحویل و راه اندازی این دستگاه در بیمارستان سرابله تاکنون اقدامی جدی صورت نگرفته است.

کد خبر 6004803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha