۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶

مدیرکل هواشناسی البرز:

موج جدید بارشی در راه البرز است

موج جدید بارشی در راه البرز است

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر سامانه تندری و موج بعدی بارشی در روز شنبه از منطقه البرز مرکزی است.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر سامانه تندری و موج بعدی بارش در روز شنبه از منطقه البرز مرکزی است.

وی عنوان کرد: به موجب آن در پاره‌ای نقاط رگبار باران و برف، وزش باد نسبتاً شدید، ارتفاعات کولاک موقت برف، سقوط بهمن و ریزش سنگ در نقاط مختلف استان البرز به ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان ابری و مه آلود همراه با کاهش ابر در بعضی ساعات است، افزود: فردا شنبه آسمان ابری و مه آلود، همراه با رگبار در بعضی ساعات و رعد و برف و پاره‌ای نقاط رگبار برف است.

بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی رگبار برف و کولاک برف در بعضی ساعات، مه آلودگی همراه با یخبندان برای شنبه بیان کرد: فردا یکشنبه هم آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه آلودگی در صبح و یخبندان فراگیر در استان است.

کد خبر 6004862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شفیع نیا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      1 0
      عالیست مقالیتان