۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

امام جمعه جم:

مردم با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند

مردم با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند

بوشهر- امام جمعه جم حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: مردم با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: عقلانیت، مدیریت و عفت سه مورد از ویژگی‌های مهم حضرت زینب است.

وی با تبریک دهه فجر و ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت امام به مهین بیان کرد: رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت کلمه، مدیریت الهی و رهبری، بصیرت و هوشیاری امت است.

امام جمعه جم با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: انتخابات می‌تواند به عنوان منشأ بسیاری از موارد مهم مانند، رکن دمکراسی و مردم‌سالاری، مظهر تأثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش، تجلی اراده مردم در نظارت بر حاکمیت، معنای واقعی حکومت مردم بر مردم، شاهکار تزریق امید به بهبود اوضاع در آینده در کالبد جامعه، تقویت روند مردمی ماندن نظام سیاسی، تثبیت سرمایه اجتماعی نظام، تقویت قدرت اجرایی نظام در تحقق اهداف، و حفظ مجلس به رأس امور به عنوان عصاره فضائل ملت در روند مشارکت حداکثری و شکل‌گیری حماسه حضور باشد.

وی تصریح کرد: باید پذیرفت که هم انتخابات مهم است و هم انتخاب نمایندگان ۲ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و هم تأثیر انتخابات در بازدارندگی دشمنان در مواضع و نقشه‌ها و توطئه‌های خصمانه به اندازه کافی اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال را گوشزد می‌کند.

وی تصریح کرد: اعتکاف فرصت استثنایی تربیت است. از جلسات اعتکاف بازدید داشتم و از حضور گسترده جوانان و نوجوانان خداوند را شاکریم.

محمدی افزود: سال گذشته ۴۷۰ معتکف داشتیم و امسال هزار و ۵۰ نفر در ۱۲ مسجد؛ از همه دست اندرکاران و خادمان، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهادهای پشتیبان خیرین و مردم صمیمانه سپاسگزارم.

وی بیان کرد: همایش نخستین بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری در چند سال متوالی برگزار شده و امسال هم برگزار می‌شود. فراخوان مقالات انجام شده و دبیرخانه الحمدالله فعال است.

امام جمعه جم تاکید کرد: از همه خیرین مبلغین و مسؤولان شهرستان می‌خواهم این را مهم بدانند حضرت خدیجه حق بسیار زیادی بر ما دارند و همه کمک کنند مثل سال‌های گذشته باشکوه اما گسترده‌تر برگزار شود.

کد خبر 6004959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha