۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

امام جمعه موقت خاکعلی:

راه عبور کشور از مشکلات از مسیر صندوق‌های رای می‌گذرد

راه عبور کشور از مشکلات از مسیر صندوق‌های رای می‌گذرد

آبیک- امام جمعه موقت خاکعلی با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن کمرنگ کردن اهمیت در انتخابات است، گفت: راه عبور کشور از مشکلات از مسیر صندوق‌های رای می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدقاسم پیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خاکعلی اظهار کرد: رسول گرامی اسلام در معراج مشاهده فرمود که فرشتگان برای کسانی که روز جمعه به نماز جمعه حاضر شوند و غسل جمعه کنند، طلب مغفرت می‌نمایند.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه عنوان کرد: اولین اقدام پیامبر (ص) بعد از هجرت به مدینه اقامه نماز جمعه بود و این امر نشانگر اهمیت اقامه نماز جمعه در جامعه مسلمانان است.

امام جمعه موقت خاکعلی با بیان اینکه نماز جمعه هم وزن حج دانسته شده است، ادامه داد: نماز جمعه نمازی است که فرمان ترک داد و ستد را به همراه دارد.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات عنوان کرد: همه افرادی که تریبون و رسانه در اختیار دارند باید از فرصت باقیمانده برای تبیین اهمیت انتخابات و حضور مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام پیری با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن کمرنگ کردن اهمیت در انتخابات است، اضافه کرد: راه عبور کشور از مشکلات از مسیر صندوق‌های رأی می‌گذرد.

وی در پایان یادآور شد: دشمن به خوبی به اهمیت حضور مردم در انتخابات پی برده و همواره تلاش کرده تا این مسیر را کمرنگ جلوه دهد.

کد خبر 6005008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha