۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

امام جمعه بویین زهرا:

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز بالندگی و پیشرفت کشور است

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز بالندگی و پیشرفت کشور است

بویین زهرا- امام جمعه بویین زهرا گفت: حضور حد اکثری مردم در انتخابات موجب عزت، بالندگی و پیشرفت کشور و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا اظهار کرد: حضرت زینب (س) از زنان پر افتخار جهان اسلام است که درس‌ها و پیام‌های حماسه حسینی را در سخت‌ترین شرایط تبیین کردند.

وی افزود: مسئولان کشورهای اسلامی در مقابله با اسرائیل باید اقداماتی انجام دهند که تمام جوانب آن در اختیار خود آنها باشد؛ قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی از جمله این موارد است.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به اهمیت انتخابات ادامه داد: حضور حد اکثری مردم در انتخابات موجب عزت، بالندگی و پیشرفت کشور و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: شورای محترم نگهبان کاندیدای صالح را معرفی می‌کند ولی ما باید اصلح را انتخاب کنیم و اصلح کسی است که مردمی بودن و ساده زیستی اش بین مردم ثابت شده باشد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: از شورای محترم نگهبان به جهت تلاش شبانه روزی در بررسی صلاحیت کاندیداها و برخورد قاطع با خوی اشرافی و رد صلاحیت عوامل عقب ماندگی کشور در دهه گذشته متشکریم.

وی ادامه داد: از قوه محترم قضائیه انتظار می‌رود کسانی که در دولت گذشته توافقات پنهان و آشکار برجام را پذیرفتند و صنعت هسته‌ای و موشکی کشور را به سخره گرفتند و از ساخت مسکن سر باز زدند آن هارا محاکمه و مجازات نماید.

امام جمعه بویین زهرا در پایان یادآور شد: در آستانه چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، باید تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم ارباب رجوع به عنوان سیره‌ای همیشگی برای ما و تمام مسئولان باشد.

کد خبر 6005036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha