۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

امام جمعه کازرون:

اعتکاف خوراک معنوی خانواده‌ها و نیاز جامعه امروز است

اعتکاف خوراک معنوی خانواده‌ها و نیاز جامعه امروز است

کازرون - امام جمعه کازرون با بیان اینکه امسال حضور نوجوانان و جوانان کازرون در مراسم اعتکاف مساجد کازرون پرشور بوده است گفت: اعتکاف خوراک معنوی خانواده‌ها و نیازی برای جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با اشاره به آیه ۱۱۰ سوره کهف گفت: باید با عمل صالح در دنیا، ملاقات با پروردگار را در آخرت رقم بزنیم زیرا خداوند با حقیقت ایمان دیده می‌شود و عمل، فکر، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال جایگاه ما را در ملاقات با پروردگار مشخص می‌کند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز مالک اعمال خود هستیم اما در قیامت پست و مقام دنیایی و حتی حضور این و آن فرد به درد کسی نمی‌خورد و فقط اعمال انسان باقی می‌ماند افزود: همه سختی‌ها می‌گذرد ولی اعمال است که باقی می‌ماند و بزرگترین عذاب برای کافران در قیامت، ندیدن پروردگار الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی تاکید کرد: در سختی‌ها ایمان انسان اوج می‌گیرد و ثواب اعمال چند برابر می‌شود و احتیاجات خانواده‌ها نیز با معنویت آراسته می‌شود و اعتکاف زمینه‌ساز معنویت خانواده و نیاز جامعه است.

خطیب نماز جمعه کازرون خاطر نشان کرد: با حضور نوجوانان و جوانان کازرون شاهد اعتکاف پرشور در مساجد شهرستان کازرون هستیم.

وی در خصوص انتخابات نیز گفت: بعد از تأیید شورای نگهبان کسی حق ندارد در خصوص صلاحیت‌ها صحبت کند و همه در پیروی از ولایت وظیفه داریم به رأی شورای نگهبان احترام بگذاریم.

کد خبر 6005061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha