۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

امام جمعه آبیک:

هدف جنگ‌های منطقه خاموش کردن نور انقلاب اسلامی است

هدف جنگ‌های منطقه خاموش کردن نور انقلاب اسلامی است

آبیک- امام جمعه آبیک گفت: هدف جنگ‌هایی که در منطقه ایجاد می‌شود برای این است که نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما خودشان یک به یک خاموش شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: تلاش کنیم در ماه رجب خودمان را بیشتر در مسیر خدا قرار بدهیم.

وی با اشاره به ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام افزود: کعبه کانون عبادت، طهارت، قیام و هدایت است و در این مکان مقدس فرزندی از تبار ابراهیم خلیل‌الله زاده می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک در ادامه با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر عنوان کرد: ۲۲ بهمن نام محمد (ص) را در عالم زنده کرد.

وی تاکید کرد: انقلاب ما به معنای واقعی انفجار نور بود و هدف جنگ‌هایی که در منطقه ایجاد می‌شود برای این است که این نور را خاموش کنند اما خودشان یک به یک خاموش شده‌اند و آنچه می‌ماند نور انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: در این ۴۴ سال گذشته دشمنان چه فتنه‌هایی رقم زدند و در فتنه سال ۸۸ مردم بر دهان فتنه‌گران زدند و در سال گذشته نیز جنگ احزاب راه انداختند و مردم تودهنی زدند و الان هم همین است و هر فتنه‌ای به پا کنند مردم در صحنه هستند و تودهنی به آنها خواهند زد.

امام جمعه شهر آبیک در ادامه گفت: با توجه به شرایط منطقه امسال ایام الله دهه فجر یک حال و هوای دیگری خواهد داشت و این ایام فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که ببینیم نظام اسلامی چه اقداماتی را برای مردم و کشور انجام داده است.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ضمن تاکید بر انتخاب دقیق و درست بر اساس معیارهای انتخاب اصلح بیان کرد: خیانت‌های سه دهه دولت اصلاحات به مردم و انقلاب ضربه‌هایی زد که ما از آنها نخواهیم گذشت.

روحانی تاکید کرد: صندوق‌های رأی یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران است و مردم به قانون اساسی، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراها رأی می‌دهند و انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: لازم است شما مردم خوب انتخاب کنید و به گونه‌ای انتخاب کنید که بعداً پشیمان نباشیم و به ویژگی‌های انتخاب اصلح توجه شود.

امام جمعه آبیک در پایان یادآور شد: شنیده شده کاندیدایی گفته است هر چقدر باشد هزینه می‌کنم که به صندلی سبز مجلس برسم لذا در انتخاب مواظب باشید به شعارهای بی‌عمل اعتماد نکنید و مراقب باشید صندلی خانه ملت را به دست فردی که امین، با تقوا، انقلابی و خصوصاً پیرو خط ولایت فقیه باشد بسپارید.

کد خبر 6005064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha