۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

امام جمعه بجستان:

بصیرت و هوشیاری مردم ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

بصیرت و هوشیاری مردم ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

بجستان- امام جمعه بجستان گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران باعث شکسته شدن و برهم زدن تمام نقشه‌های دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به انتخابات در روزهای پایانی سال اظهار کرد: ۴۵ سال است که دشمنان تمام نیرنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت ایران به کار گرفته اند اما در تمام این سال‌ها بصیرت و هوشیاری ملت ایران باعث شکسته شدن و برهم زدن تمام نقشه‌هایشان شده است.

امام جمعه بجستان افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمای ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی، مهر تأیید بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا خواهد زد تا پایبندی خود را به این ارزش‌ها ثابت کند و بار دیگر سیلی محکمی بر تمام یاوه گویان خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران در طول این سال‌ها ولایت پذیری خود را به بهترین نحو نشان داده اند گفت: ملت ایران آنجا که باید سکوت می‌کردند سکوت کردند و آنجا که باید حاضر می‌شدند حضور یافتند و آنجا که باید از مال و جان خود گذشتند که همه اینها نشان از ولایت پذیری مردم ایران دارد و این مردم به حق کلمه حزب الله را به خود اختصاص داده اند.

دهقانی در ادامه به عملکرد دولت مردمی پرداخت و بیان کرد: امروز دشمن بیش از گذشته عصبانی ست، از کاه کوه می‌سازد از کوه کاه! چرا که انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده که کابوسشان شده است.

امام جمعه بجستان تشریح کرد: یک سال به دنبال اجرای سند ۳۰ ۲۰ در کشور بودند تا فساد اخلاقی در مدارس را به حرکت دربیاورند و بعضی از مسئولین داخلی را خریداری کردن تا این طرح اجرا شود، اما امروز خوشبختانه می‌بینند که ارکان تعلیم و تربیت به سمت و سوی دیگری حرکت می‌کنند و در همین بجستان بیش از هزار نفر از جوانان و نوجوانان و زن و مرد و دانش آموز در طرح اعتکاف شرکت کردند که قابل تحسین است.

وی گفت: امروز آمریکا نقشش در منطقه کاهش یافته و در این ۱۰۰ روز گذشته مدرن ترین اسلحه‌ها را در مقابل غزه به کار بردند اما ناکام مانده اند.

دهقانی در پایان از عملکرد برخی کانالهای خبری شهرستان که در فضای مجازی حقایق را به خوبی بیان می‌کنند تشکر کرد.

کد خبر 6005072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha