۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

امام جمعه شاهین شهر:

۸۰۰ جوان شاهین شهری در اعتکاف امسال شرکت کردند

۸۰۰ جوان شاهین شهری در اعتکاف امسال شرکت کردند

اصفهان - امام جمعه شاهین شهر گفت: امسال ۸۰۰ نفر از جوانان شاهین شهر در اعتکاف مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ابتدای هفته جای مصادف هست با ارتحال حضرت زینب کبری (س) پیام آور بزرگ کربلا و شخصیتی که با خطبه‌های تبیین کننده خویش موجب شد که یزیدیان آن زمان در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود ناکام بمانند.

وی افزود: خداوند متعال فضیلت‌های بزرگی در شخصیت مبارک حضرت زینب کبری (س) نهفته است که یکی از آن حادثه تاریخی کربلا است و واقعاً کربلا در کربلا می‌ماند از زینب نبود.

امام جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: استقبال امسال از برنامه‌های اعتکاف در شهر شاهین‌شهر نسبت به سال گذشته مثال زدنی است و از معتکفان حاضر در مصلی نماز جمعه التماس دعای ویژه برای همه مسلمان جهان بخصوص از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل جنایتکار را داریم.

حجت الاسلام باقریان بیان داشت: حضور باشکوه نزدیک ۸۰۰ نفر از جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در شاهین‌شهر نشان می‌دهد نسل کنونی برای ایفای نقش در راستای همان بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری چقدر آمادگی دارد.

وی ادامه داد: علت حمله نکردن جمهوری اسلامی ایران به پایتخت شیطان که اسرائیل جنایت کار و غاصب باشد دارای حساب و کتاب و برنامه است‌.

خطیب نماز جمعه‌های شاهین‌شهر تصریح کرد: رژیم منحط صهیونیستی توسط سیاست مداران آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای غربی دیگر بنای آن جهت تحریک و نابودی جهان گذاشته است تا بتوانند بر دنیا حکومت کنند و به اهداف پلید و شیطانی خود دست پیدا کنند.

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: فعلاً رژیم جعلی صهیونیستی به صورت مستقیم با ما وارد جنگ نشده است و چنانچه اقدام به چنین کاری کند بدون ما در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد و سریعاً این رژیم غاصب و کودک کش را از روی کره زمین محو خواهیم کرد.

وی با اشاره بازگشت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز برنامه‌های دهه فجر از مسئولان خواست که به درستی برنامه و فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام باقریان در پایان از رسانه‌ها خواست با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شور انتخاباتی ایجاد کنند.

کد خبر 6005104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha