۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در گیلان

راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در گیلان

رشت - نماینده ولی فقیه در هلال احمر گیلان از راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: طرح سه شنبه های قرآنی در گیلان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام امیر چهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی مسابقات قرآن و نهج ال بلاغه در سازمان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این مسابقات بعد از ۱۵ سال دوباره از سر گرفته شد و دستاوردهای خوبی در حوزه معنویت بخشی به سازمان به همراه داشت.

وی از کسب رتبه نخست گیلان در مسابقات قرآنی هلال احمر کشور افزود: آموزش و تربیت فعالین قرآنی و حافظین قرآن در دستور کار جمعیت هلال احمر گیلان قرار دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در این استان خبر داد و اضافه کرد: در این پایگاه قرآنی کارکنان، داوطلبان و فرزندان زیر مجموعه هلال احمر گیلان دوره‌های مختلف آموزشی قرآن تجربه می‌کنند.

حجت الاسلام چهری با اشاره به توافق نامه جمعیت هلال احمر با دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: دوره آموزشی قرآن و در برگیری مفاهیم قرآنی با کمک این دانشگاه رقم می‌خورد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از اجرای طرح سه شنبه‌های قرآنی در هلال احمر گیلان خبر داد و افزود: این طرح هر هفته سه شنبه با حضور اساتید مجرب قرآنی در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تربیت فعالین قرآنی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ قرآن آموز برای شرکت در دوره‌های آموزشی قرآنی هلال احمر زیر نظر استاد فلاح پور ثبت نام کردند.

چهری با بیان اینکه قرآن راه معنویت و عبودیت را در جامعه بسط و گسترش می‌دهد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزش قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در راستای حرکت‌های جهادی و منش و روش هلال احمر است.
وی از برپایی مسابقات قرآنی ویژه جمعیت هلال احمر کشورهای مسلمان در گیلان خبر داد و افزود: دورنمای جمعیت هلال احمر گیلان برپایی مسابقات قرآنی با حضور جمعیت هلال احمر کشورهای مسلمان است و برای این مهم برنامه ریزی کردیم.

کد خبر 6005125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha