۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱

گزارش خبرنگار مهر از قطر؛

نیازمند: بازی قبلی درس خوبی شد/ حریف آسانی در آسیا وجود ندارد

نیازمند: بازی قبلی درس خوبی شد/ حریف آسانی در آسیا وجود ندارد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: حالا فقط به سوریه فکر می کنیم تا بتوانیم به موفقیت کامل برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، پیام نیازمند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر از مرحله گروهی به سلامت عبور کردیم. کم و کاستی‌هایی بود که ان‌شاالله بتوانیم در مراحل بعدی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز بازی کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص دیدار با سوریه، گفت: بازی گذشته می‌تواند درس خیلی خوبی برایمان باشد. تیم‌هایی که توقعی از آن‌ها نمی‌رفت دیدید چگونه مقابل قدرت‌های آسیا کار کردند. سوریه تیم خیلی خوبست که سخت گل می‌خورد. یک گل خورده بیشتر ندارد. می‌دانیم با سازماندهی بازی و دفاع می‌کند. چشم به ضد حملات دارد. بابد تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

نیازمند در مورد همدلی بین اعضای تیم ملی، عنوان کرد: رفاقت و همدلی در گذشته بوده، الان بیشتر و بیشتر شده است. این را می‌توانید داخل و بیرون زمین ببینید. خدارا شاکریم که تیم یکدستی داریم. ان‌شاالله این مساله کمک کند مرحله به مرحله و بازی به بازی خیلی خوب پیش برویم.

وی افزود: همه می‌دانیم که بازی ساده و تیم کوچک در این جام وجود ندارد. همه تیم‌ها با قدرت و انگیزه دوچندان وارد مسابقات می‌شوند. نبابد حریفمان را دست کم بگیریم. تمام توان و انرژی‌مان را برای این بازی به کار می‌گیریم.

نیازمند درمورد حضور خانواده بازیکنان در قطر، گفت: در تورنمنت طولانی مدت، دوری و دلتنگی از خانواده وجود دارد ولی این هم بخشی از کار ماست. ان‌شاالله در مراحل بالاتر فکر می‌کنم بچه‌ها هماهنگ می‌کنند که خانواده‌هایشان بیایند و از نزدیک شاهد درخشش شأن باشند ولی این هم جزو سختی کار ما است.

کد خبر 6005186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha