۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

سرپرست حج و زیارت استان سمنان:

۴۱۴ نفر ثبت نام حج تمتع خود را در استان سمنان کامل کردند

۴۱۴ نفر ثبت نام حج تمتع خود را در استان سمنان کامل کردند

سمنان- سرپرست حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه سهمیه تمتع سال آتی برای استان ۹۲۶ نفر است، گفت: ۴۱۴ نفر تاکنون ثبت نام خودشان را کامل کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه سهمیه تمتع ۱۴۰۳ برای استان سمنان ۹۲۶ نفر است، تاکید کرد: اولویت این اعزام‌ها فیش‌های پایان شهریور سال ۸۶ و قبل از آن است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۱۴ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده و وجه خود را هم واریز کرده‌اند، افزود: از دیگر افراد تقاضا می‌شود که هر چه سریع‌تر وجه خود را واریز و ثبت نام خودشان را کامل کنند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ۱۷۸ مرد و ۲۳۶ زن تاکنون ثبت نام خود را از هشت شهرستان استان برای تمتع سال آتی کامل کرده‌اند، گفت: تمهیدات لازم در راستای اعزام هر چه بهتر حجاج استان به تمتع سال ۱۴۰۳ اندیشیده شده است.

چتری با بیان اینکه نیمی از سهمیه تمتع ۱۴۰۳ استان سمنان تکمیل شده است، ابراز کرد: دارندگان اسناد ودیعه حج تمتع تا پایان شهریور ۱۳۸۶ می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع و یا دفاتر زیارتی نسبت به پیش ثبت نام اقدام و با واریز مبلغ علی‌الحساب نسبت به اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: اولویت انتخاب کاروان فقط با متقاضیانی خواهد بود که در مرحله پیش نام نسبت به ثبت نام اولیه و واریز مبلغ علی‌الحساب اقدام کرده باشند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: در صورتی که سهمیه استان از دارندگان فیش‌های قبل از ۸۶ تکمیل نشود، سال‌های بعدی نیز فراخوان خواهند شد تا بتوانیم سهمیه استان سمنان را در تمتع کامل کنیم.

کد خبر 6005588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha