۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

انجام ۱۴ ماموریت امدادی در استان سمنان/ ۱۱ نفر نجات یافتند

انجام ۱۴ ماموریت امدادی در استان سمنان/ ۱۱ نفر نجات یافتند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته ۱۴ ماموریت امدادی در استان به انجام رسید، گفت: طی این ماموریت‌ها ۱۱ نفر نجات یافتند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته هلال احمر ۱۴ مأموریت امدادی را در سطح استان به انجام رسانده است، ابراز داشت: طی این مأموریت‌ها ۱۱ نفر نجات یافتند که از این تعداد شش نفر به صورت سرپایی درمان شده و پنج نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه ۴۹ نفر امداد رسانی شدند، افزود: بیشتر این امداد رسانی‌ها در حوزه حوادث جاده‌ای بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه مهمترین حادثه هفته گذشته مربوط به واژگونی اتوبوس حامل کارگران در شهرستان مهدیشهر بوده است، افزود: متأسفانه این حادثه منجر به جان باختند سه نفر شده است.

درخشان ضمن بیان این امروز شنبه نیز دو حادثه رانندگی به وقوع پیوست، تصریح کرد: واژگونی پراید در محور ایوانکی_شریف آباد چهار مصدوم و برخورد تریلی و سمند در کیلومتر ۸۵ محور دامغان_سمنان پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: با توجه به بارندگی در محورهای مواصلاتی استان از رانندگان درخواست داریم با سرعت مطمئن و فاصله طولی مناسب رانندگی کرده و برای جلوگیری از تصادفات زنجیره‌ای از گرفتن ترمز ناگهانی روی جاده‌های لغزنده پرهیز کنند.

کد خبر 6005973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha