۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

مجدی خبر داد؛

رونمایی ۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب روایت حماسه

رونمایی ۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب روایت حماسه

مدیرعامل باغ کتاب تهران گفت: در نمایشگاه روایت حماسه از ۲۰ عنوان کتاب جدید حوزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت رونمایی شد.

رضا مجدی مدیرعامل باغ کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از همکاری این‌مجموعه با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در برگزاری نمایشگاه کتاب «روایت حماسه» خبر داد و گفت: باغ کتاب تهران در راستای مسؤولیت خود در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه کتاب روایت حماسه با محوریت نمایش و عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس را با همکاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و انتشارات ۲۷ بعثت برگزار کرده است.

وی افزود: در نمایشگاه روایت حماسه از ۲۰ عنوان کتاب جدید در این حوزه رونمایی شد و در این‌رویداد علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب، در راستای یکی از اهداف مهم جامعه که زنده نگه داشتن یاد شهداست قدم برداشتیم. برگزاری این نمایشگاه در باغ کتاب تهران که ۶۵ درصد از مخاطبان آن خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان هستند، می‌تواند اهداف و آرمان‌های شهدا را به این نسل معرفی کند تا مشی و روش شهدا سرلوحه زندگی‌شان قرار بگیرد.

مدیرعامل باغ کتاب تهران همچنین گفت: شهر تهران شهدایی از طیف‌ها و اقشار مختلف جامعه اعم از اساتید و معلمان شهید، دانش‌آموزان و دانشجویان شهید، شهدای کارگری و شهدای کارمندی دارد. باغ کتاب هم در این‌روزها میزبان طیف‌های مختلفی از شهروندان تهرانی به‌خصوص گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویان است. ما این تناسب را به فال نیک گرفتیم تا فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را به اقشار مختلف جامعه معرفی کنیم.

کد خبر 6007108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha