۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳

استاندار بوشهر:

دستگاه قضایی با قاتل سرباز شهید مدافع امنیت قاطعانه برخورد کند

 دستگاه قضایی با قاتل سرباز شهید مدافع امنیت  قاطعانه برخورد کند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: دستگاه قضایی با قاتل سرباز شهید مدافع امنیت «حسین حیدری لقب» با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در دیدار با خانواده سرباز شهید مدافع امنیت «حسین حیدری لقب» در روستای عالی حسینی در شهرستان تنگستان با اشاره به بروز حادثه در پارک سیادت ساحلی بوشهر اظهار داشت: در زمانی که سارقان اقدام به زورگیری در پارک ساحلی بوشهر کرده بودند یک سرباز انقلابی و فداکار در حالی که در مرخصی بود و هیچ مسئولیتی نداشت با دیدن این اقدام سارقان، به دفاع از خانواده مورد نظر اقدام کرد و در مقابل سارقان قاطعانه ایستاد و به شهادت رسید.

رئیس شورای تأمین استان بوشهر با بیان اینکه این سرباز انقلابی و ایثارگر در دفاع از حقوق مردم جان خود را فدا کرد گفت: بی شک حاصل خون این شهید که تربیت شده خانواده مؤمن و متدین است امنیت و اقتدار جامعه را پایدارتر می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با اینگونه اقدامات ناامنی و ناهنجاری‌ها گفت: کسانی که به اقدامات ناامنی دست می‌زنند دستگاه‌های امنیتی انتظامی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه پس از شهادت سرباز مدافع امنیت شهید «حسین حیدری لقب»، نیروی انتظامی استان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان عاملان این حادثه را دستگیر کردند اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضائی استان بوشهر با این جرایم قاطعانه برخورد کند و در کوتاه‌ترین زمان حکم عاملان این حادثه را صادر کند.

وی امنیت در استان بوشهر را پایدار دانست و بیان کرد: مردم استان بوشهر در عرصه‌ای دفاع از امنیت، انقلاب، ارزش‌های اسلامی و حضور در صحنه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در تشییع پیکر شهید شجاع امنیت حسین حیدری لقب حضور باشکوه خواهند داشت.

کد خبر 6007300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha