۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۵۰

فرماندار آبیک:

برخی از نمایندگان مجلس در امور اجرایی دخالت می‌کنند

 برخی از نمایندگان مجلس در امور اجرایی دخالت می‌کنند

قزوین- فرماندار آبیک گفت: متأسفانه برخی نمایندگان به جای انجام وظایف تعریف شده در عزل و نصب‌ها و کارهای اجرایی دخالت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت مددخانی شامگاه یکشنبه در دومین سلسله نشست‌های طلایه داران حضور که با شرکت کانون بسیج پیشکسوتان، فعالین بنیاد مهدویت و خادمیاران رضوی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان اقشار بسیج در آبیک همراهان همیشگی انقلاب بوده و هستند و ایستادگی برای اعتلای نظام را به خوبی برای نسل جوان و نوجوان این شهرستان نیز تبیین کرده‌اند.

وی افزود: دستاوردهای نظام و نقش مردم در حکومت اسلامی، دو مؤلفه تأثیر گذار در مشارکت حداکثری است و ما نتوانسته‌ایم این دو مؤلفه تأثیر گذار را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

فرماندار آبیک با بیان اینکه اگر انتظار تشکیل مجلسی جهادی و انقلابی داریم باید انتخابی همراه با آگاهی و شناخت داشته باشیم، تصریح کرد: رفع بسیاری از مشکلات امروز نیازمند اصلاح قوانین موجود است، برای رفع مشکلات باید انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی تاکید کرد: متأسفانه برخی نمایندگان به جای انجام وظایف تعریف شده در عزل و نصب‌ها و کارهای اجرایی دخالت می‌کنند فارغ از شایسته سالاری، برای دوری از این کارشکنی‌ها باید انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم.

مددخانی عنوان کرد: اگر رزمندگان و پیشکسوتان دیروز در نقش‌های خود به خوبی درخشیدند و از آرمانهای انقلاب دفاع کردند، امروز حاج دشتی‌های شهرستان آبیک قطعاً نقش خود را در جلب مشارکت حداکثری نیز به مطلوب‌ترین شکل انجام خواهند داد.

وی در پایان یادآور شد: مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی حق استفاده از جایگاه و امکانات دولتی برای کاندیدهای خاص را ندارند و در صورت مشاهده تخلف به شدت با خاطی برخورد خواهد شد.

کد خبر 6007442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha