۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

۴ شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر راه‌اندازی شد

۴ شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- آئین آغاز فعالیت چهار شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر با حضور استاندار و دیگر اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر صبح دوشنبه در آئین راه اندازی شبکه‌های تبلیغاتی صدا و سیمای مرکز بوشهر ویژه داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این شبکه‌ها در راستای ایجاد شور انتخاباتی و ارائه برنامه‌های داوطلبان راه‌اندازی شده است.

مهدی حیدری با اشاره به راه‌اندازی شبکه دریا برای داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم افزود: شبکه نخلستان برای حوزه دشتستان، شبکه بیرمی برای حوزه دشتی و تنگستان و شبکه نایبند برای حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ایجاد شده است.

وی با اشاره به تهیه و تولید چندین برنامه تلویزیونی و رادیویی برای شور حداکثری مردم به سمت انتخابات اضافه کرد: تاکنون از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ داوطلب برای شرکت در شبکه‌های انتخاباتی تلویزیونی این مرکز برای ارائه برنامه‌هایشان نام نویسی کرده اند.

رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: همچنین در حوزه دشتستان ۱۱ داوطلب، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۸ داوطلب و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۰ داوطلب برای شرکت در شبکه‌های انتخاباتی تلویزیونی این مرکز برای ارائه برنامه‌هایشان نام نویسی کرده اند.

کد خبر 6007695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha