۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

عنابستانی در تذکر شفاهی:

نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند

نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: ایران در مواضع خود در حمایت از مقاومت محکم ایستاده است، البته چندین بار اعلام کردیم که نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: شب گذشته پایگاه آمریکایی در شمال شرق اردن مورد حمله قدرتمندانه نیروهای مقاومت قرار گرفت که در این مورد برخی از نمایندگان کنگره آمریکا حرف‌های اضافه می‌زنند.

وی بیان کرد: حرف‌های باطل نمایندگان کنگره آمریکا در حالی است که جمهوری اسلامی ایران رسماً اعلام کرده در هیچ کدام از حمله‌هایی که به پایگاه‌های آمریکایی شده است، نقشی ندارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند که هیچ انسانی نسبت به انسان دیگر کرامت بیشتری ندارد؛ چندین هزار انسان بی‌گناه در غزه کشته شده‌اند و صدای آمریکایی‌ها درنمی‌آید و زمانی که ۳ سرباز آمریکایی کشته می‌شود، قلبشان به درد می‌آید.

عنابستانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود در حمایت از مقاومت محکم ایستاده است و ما از اقدامات مقاومت منطقه حمایت می‌کنیم، البته چندین بار اعلام کردیم که نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند.

کد خبر 6008017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha