۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اسکی زنجان نیاز به توسعه همگانی دارد

اسکی زنجان نیاز به توسعه همگانی دارد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از ضرورت‌های امروز رشته مفرح اسکی، توسعه در بُعد همگانی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان زنجان که با حضور نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، بر ضرورت توسعه همگانی این رشته در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در عصر حاضر اثرگذارترین مؤلفه در جامعه به شمار می‌رود، افزود: این اثرگذاری در ابعاد مختلف به ویژه سلامتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر باید به ورزش بهای بیشتری داده شود.

این مسؤول از اسکی به عنوان یکی از رشته‌های مفرح یاد کرد و با بیان اینکه می‌توان با همگانی کردن این رشته سهم بزرگی در نشاط اجتماعی و سلامت آحاد جامعه ایفا کرد، ادامه داد: بدون شک با وجود نیروهای کارآمدی که در هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان زنجان سراغ داریم، دست‌یابی به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌هایی که در اسکی زنجان وجود دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوان از سهم و اثرگذاری ورزش در جامعه بهره برد، باید برنامه‌های متنوعی چون جشنواره‌های زمستانی را برگزار کرد.

بازرگان با بیان اینکه هیأت اسکی استان می‌تواند با برگزاری چنین برنامه‌هایی از هزینه‌های سرسام‌آور خود بکاهد، اضافه کرد: برای اینکه به اهداف توسعه‌ای در راستای همگانی کردن اسکی در زنجان دست یافت، باید از ظرفیت سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری نیز استفاده کرد. گفتنی است،

در مجمع انتخابات هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان زنجان، رضا اژدری‌آزاد با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه در سمت خود ابقاء شد. کیوان پارسا و محسن قماشچی دو کاندیدای دیگر این مجمع نیز قبل از آغاز رأی‌گیری به نفع اژدری‌آزاد انصراف دادند.

کد خبر 6008028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha