۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

امام جمعه سیراف:

برنامه‌های دهه فجر باید با محتوا و امیدآفرین باشد

 برنامه‌های دهه فجر باید با محتوا و امیدآفرین باشد

بوشهر- امام جمعه سیراف با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با محتوا و امیدآفرین باشد گفت: جهاد تبین در دهه فجر بیشتر باید به چشم بخورد و از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق عاشوری ظهر دوشنبه در نشست با مسؤولان سیراف اظهار داشت: مسؤولان فرصت دهه فجر را غنیمت شمرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام مراحل و حوزه‌ها را به گوش مردم برسانند، متأسفانه اطلاع رسانی در امر خدمات انجام شده بسیار ضعیف است و واقعیت‌ها را باید گفته شود.

امام جمعه سیراف افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در پی ناامید کردن مردم هستند تا در صحنه‌ها کمتر حضور پیدا کنند دشمن می‌داند تا مردم در صحنه هستند توطئه‌ها آنها نتیجه نمی‌دهد، یأس و ناامید کردن مردم از برنامه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با محتوا و امیدآفرین باشد گفت: جهاد تبین در دهه فجر بیشتر باید به چشم بخورد و از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کرد.

امام جمعه سیراف یادآور شد: دهه فجر آغاز رزمایش سیاسی مردم در یازدهم اسفند است برنامه‌های بسیار خوب جذاب، فرهنگی و هنری برای تمام ردهای سنی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی دشمن جوانان ما مورد هدف قرار داده است لذا با جهاد تبین باید روشنگری و بصیرت افزایی کرد.

امام جمعه سیراف بیان کرد: جهت نشاط اجتماعی خاصه برای جوانان جشن بزرگی در سیراف برپا خواهیم کرد.

وی گفت: از همه اقوام و اقشار مختلف جامعه مردم ولایت مدار بخش سیراف دعوت می‌کنم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با مشت‌های گره کرده خود جواب یاوه گویان و دشمنان را بدهند.

وی ادامه داد: مردم در روز ۲۲ بهمن و در یازدهم اسفند حضور خواهند داشت و به دشمنان اسلام این پیام را خواهند داد که دست از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت.

امام جمعه سیراف بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۸/۳۰ صبح از شهدای گمنام تا حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 6008050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha