۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد مطرح کرد؛

لزوم تسلط سربازرسان و بازرسان بر قانون و دستورالعمل‌های انتخابات

لزوم تسلط سربازرسان و بازرسان بر قانون و دستورالعمل‌های انتخابات

یزد- رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد بر لزوم تسلط سربازرسان انتخابات بر قانون و دستورالعمل‌های انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رحمانی، عصر دوشنبه در جلسه هیأت بازرسی شهرستان یزد با اشاره به اعمال تغییرات جدید در قانون انتخابات، بر لزوم بازخوانی و تسلط بر قانون بویژه دستورالعمل‌های مربوط به سربازرسان و بازرسان در انتخابات ۱۴۰۲ تأکید کرد.

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان بیان کرد: سربازرسان به لحاظ سابقه، نوع ارتباط و تعهدی که وجود دارد، به نحو احسن انتخاب شده‌اند.

رحمانی با اشاره به اعمال تغییرات جدید در قانون انتخابات، بازخوانی و تسلط بر قانون بویژه دستورالعمل‌های مربوط به سربازرسان و بازرسان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: بازرسان و سربازرسان باید نسبت به قوانین آگاهی لازم را داشته باشند.

وی همچنین نشست‌های مشترک میان عوامل انتخابات از جمله بازرسان با هیأت اجرایی و هیأت نظارت را اقدامی مهم و موثر در تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر دانست و گفت: تکمیل بازرسان شعب طبق زمان‌بندی، آشنایی با منطقه‌بندی‌های انجام شده و ارتباط افراد در مسوولیت‌های مختلف با یکدیگر به تسلط بر کار کمک شایانی خواهد کرد.

رحمانی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت‌، سلامت و امنیت انتخابات پیش‌رو تأکید کرد: جمع حاضر در جایگاهی هستیم که باید احتمال هر رخدادی را داده و نسبت به مدیریت شرایط آمادگی خود را افزایش دهیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: مردم می توانند تخلفات انتخاباتی را به شماره تلفن ۳۱۱۱۸۰۴۱ دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد اطلاع دهند.

کد خبر 6008507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha