۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

فرماندار مراوه تپه خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲۶ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان مراوه تپه

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲۶ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان مراوه تپه

گرگان- فرماندار مراوه تپه گفت: در دهه فجر امسال ۳۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امان محمد باشقره ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با خدمات دولت سیزدهم مراوه تپه از لیست شهرستان‌های محروم خارج شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان به گونه‌ای که ۹۳۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۲۱۱ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان مراوه تپه صرف شده است.

فرماندار مراوه تپه گفت: در دهه فجر امسال ۳۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهند داشت.

وی یادآور شد: یکی از بن بست شکنی ها در سطح شهرستان حضور رئیس جمهور در بین مردم به عنوان اولین رئیس جمهوری بود که در مراوه‌تپه حاضر می‌شد و این حضور بیش از هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف برای مراوه‌تپه به همراه داشت.

باشقره اظهار کرد: بن بست شکنی دیگر، مصوبه جابه جایی ۶ روستای حاضر در کاسه سد چایلی با اعتبار هزار و۲۰۰ میلیارد تومان بود که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 6009130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha