۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲

در دهه فجر؛

عملکردهای دستگاه‌های اجرایی صادقانه به مردم اطلاع رسانی شود

عملکردهای دستگاه‌های اجرایی صادقانه به مردم اطلاع رسانی شود

اهواز- رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت: در دهه فجر سالجاری عملکردهای دستگاه‌های اجرایی صادقانه به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید زمانی عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: تلاش در راستای هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های نوین اطلاع رسانی، تبلیغاتی و انتشاراتی و همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی‌های ادارات تابعه راه و شهرسازی و انعکاس مؤثر و مناسب عملکردها از اهم اموری است که باید به آن اهتمام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباطی میان مدیران و مردم هستند؛ پس روابط عمومی‌ها وظیفه بسیار مهمی در فرایند دسترسی مدیران به افکار جمعی دارند.

زمانی اظهار کرد: اطلاع رسانی شفاف و صادقانه را همواره محور اساسی کارمان قرار دهیم تا ضمن کسب منافع سازمانی نیز اعتماد عمومی را هم جلب کنیم.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاه دهه فجر تصریح کرد: صادقانه، شفاف و بی‌واسطه عملکردها را به مردم گزارش دهیم و برنامه‌های آتی را تشریح کنیم.

زمانی ادامه داد: از فرصت نمایشگاه بهره بگیریم و آنچه انجام داده‌ایم را هنرمندانه انعکاس دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: با تعامل و هماهنگی کامل به صورت یکپارچه تحت عنوان شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان در نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

زمانی با تاکید بر بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان بومی خوزستان تصریح کرد: برای انعکاس عملکردمان از توان هنرمندان بومی نهایت بهره را ببریم، ضروری است برای ساخت پل ارتباطی میان مردم و مسئولان از ظرافت‌های هنرمندان بومی استفاده کنیم.

کد خبر 6009566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha