۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

رییس هیأت بوکس خوزستان خبر داد؛

برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به میزبانی خوزستان

برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به میزبانی خوزستان

اهواز- رییس هیأت بوکس خوزستان گفت: قصد برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به میزبانی خوزستان را داریم که از شرکت‌ها می‌خواهیم نسبت به این مساله ورود کنند.

حمید زنگنه منش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیأت بوکس خوزستان در دو بخش فرهنگی، ورزش و قهرمان پروری فعالیت دارد. در بخش فرهنگی بوکس خوزستان همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ۷۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است که جا دارد جشنواره‌ای با نام این شهدا برگزار شود.

رئیس هیأت بوکس خوزستان با بیان اینکه خوزستان در تمامی رده‌های سنی عنوان دار است، تصریح کرد: همیشه در مسابقات عنوان قهرمانی را کسب می‌کنیم و اگر در مسابقه‌ای نایب قهرمان شده‌ایم، علت این بوده که میزبان قهرمان شده است. در رده جوانان نایب قهرمان، در رده بزرگسالان نایب قهرمان، در ورزش کارگری که باید ادارات حمایت کنند اما هیچ حمایتی صورت نگرفته است، قهرمان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته در لیگ کشور عنوان قهرمانی را کسب کردیم اما امسال به دلیل نداشتن بودجه موفق به حضور در لیگ نشدیم؛ لذا درخواست دارم در این خصوص حمایتی صورت گیرد تا بتوانیم در مسابقات لیگ شرکت کرده و با توجه به ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد، عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

رئیس هیأت بوکس خوزستان گفت: قصد برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به میزبانی خوزستان را داریم که از شرکت‌ها می‌خواهیم نسبت به این مساله ورود کنند. برگزاری این مسابقه یک رهاورد خوب برای استان دارد زیرا همزمان با این مسابقه کلاس داوری تک ستاره بین‌المللی داوری و کلاس تک ستاره بین‌المللی مربیگری را برگزار خواهیم کرد.

زنگنه منش ادامه داد: اگر بخواهیم مربی‌ها را برای اخذ مدرک به خارج از کشور اعزام کنیم، بیش از ۱۵۰ میلیون تومان هزینه لازم داریم. همچنین در این دوره از کلاس‌ها که مقرر شده برای اولین بار برگزار شود، موفق شده‌ایم در کلاس‌های داوری ۱۰ سهمیه و در کلاس مربیگری پنج سهمیه را برای خوزستان اخذ کنیم.

وی اظهار کرد: در تمام رده‌های سنی ورزشکار در تیم ملی داریم به طول مثال در رده بزرگسالان نیز ۲ ورزشکار و در رده جوانان نیز ۲ بوکسور عضو تیم ملی داریم.

رئیس هیأت بوکس خوزستان با بیان اینکه در گذشته آبادان و اهواز مهد بوکس استان بوده و اکنون ایذه مهد بوکس است، تصریح کرد: این شهرها هیچکدام سالن بوکس ندارند؛ البته در اهواز یک سالن وجود دارد که از سال ۹۵ تعمیر آن آغاز شده و به دلیل نداشتن بودجه تا کنون نیمه‌کاره مانده است و ورزشکاران در این فضا که فاقد وسایل ابتدایی هستند، تمرین می‌کنند.

کد خبر 6010142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha