۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می‌شود

ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پهناور عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی در اردبیل، از احداث ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های بزرگی در ورزش برخوردار است و توانسته ورزشکاران به نامی را به جامعه ورزش و جوانان کشور تقدیم بکند و بر همین اساس نیاز هست که یک کلینیک تخصصی و حرفه‌ای در استان احداث شود.

وی تصریح کرد: ورزش و جوانان برای ارتقای ورزش در جامعه اهدافی دارد که مهمترین هدف آن همگانی کردن ورزش است که با سلامت جامعه سر و کار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای این موضوع دخیل هستند که فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل به صورت مستقیم با این موضوع دخیل هستند که باید به صورت ویژه به موضوع سلامت و ارتقای این جایگاه در جامعه توجه شود.

پهناور نقش فدراسیون‌ها را برای توسعه ورزش نقش محوری عنوان کرد و افزود: هدف دیگر ما ارتقای ورزش استان است که با کمک و تعامل با فدراسیون‌های ورزشی به صورت جدی به این موضوع خواهیم پرداخت و کمک‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را درخواست خواهیم کرد تا شاهد رشد و توسعه ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد: ورزش و جوانان خود را مسئول حل مشکلات و موانع هیأت‌ها می‌داند و برای این کار پیشقدم است تا بتواند به صورت جدی مشکلات هیأت‌های ورزشی را مرتفع کند.

کد خبر 6010602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha