۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۱۹

فرماندارتنگستان:

همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

بوشهر- فرماندار تنگستان خواستار تلاش همه اعضای شورای فرهنگی عمومی و آحاد جامعه جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه کمتر از ۳۰ روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است، عنوان داشت: یکی از وظایف همه ما بخصوص اعضای شورای فرهنگ عمومی در حوزه فردی تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: بر اساس پیشینه گذشته از حضور مردم تنگستان در انتخابات و نظر سنجی های که اتفاق افتاده نشان از حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار تنگستان خواستار تلاش همه اعضای شورای فرهنگی عمومی و آحاد جامعه جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات شد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود فرهنگ رضوی در جامعه گسترش یابد، اضافه کرد: کانون خدمت رضوی که فعالیت‌های آستانه قدس رضوی بیشتر فرهنگی است را انعکاس می‌دهد.

لطفی بیان کرد: با تلاش‌های امام جمعه شهر اهرم فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان در طول مدتی که حضور دارند صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: حضور جوانان در اعتکاف سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد ۱۰۰ درصدی برخور دار بوده است

وی افزود: نیازاست یک سند اجرایی سالانه برای شورای فرهنگ عمومی تنگستان تدوین و اجرایی شود.

لطفی ادامه داد: در حوزه محله اسلامی موازی کاری صورت می‌گیرد که نیاز است فعالیت‌ها ذیل شورای فرهنگ عمومی با محوریت امام جمعه شهر اهرم انجام شود.

فرماندار تنگستان از خدمت غلامحسین پولادی مسئول کانون خدمت رضوی در شهرستان تقدیر و حسین علویان را به عنوان مسئول جدید معرفی کرد.

کد خبر 6010801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha