۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۷

فرماندار سرخه:

۵۴ پروژه در سرخه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود 

۵۴ پروژه در سرخه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود 

سرخه- فرماندار سرخه از افتتاح و یا کلنگ زنی ۵۴ پروژه در شهرستان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۲۴ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

حجت الله کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در شهرستان سرخه طی ایام دهه فجر ۵۴ پروژه با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: ۴۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان توسط ۱۲ دستگاه اجرایی در شهرستان اجرایی شده و در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پنج پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از سوی دو دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده که به بهره برداری خواهند رسید، افزود: دو پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار سرخه با بیان اینکه برخی پروژه‌های دانه درشت اقتصادی و عمرانی برای سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در نظر گرفته شده در نتیجه در پروژه‌های دهه فجر وجود ندارد، ابراز کرد: با احتساب این طرح‌ها، حجم قابل توجهی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرخه افتتاح خواهد شد.

کرمانی بیان کرد: کشتارگاه مکانیزه با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری نمونه این طرح‌ها است که افتتاح آن برای حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های افتتاحی سال جاری نسبت به سال قبل علی رغم اینکه برخی طرح‌ها برای سفر استانی هیأت دولت قرار داده شده، ۵۸ درصد به لحاظ اعتباری رشد داشته است، افزود: سال گذشته و در ایام دهه فجر ۷۲ میلیارد تومان پروژه در سرخه افتتاح شد که امسال این رقم به ۱۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار سرخه با بیان اینکه برای ایام الله دهه فر در شهرستان ۲۳۳ برنامه نیز تدارک دیده شده است، تاکید کرد: حضور استاندار و مقامات عالی استان و کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه در شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 6011012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha