۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۶

فرماندار بهارستان:

۳۸ پروژه با اعتبار ۷۷۲میلیارد در بهارستان طی دهه فجر اجرا می شود

۳۸ پروژه با اعتبار ۷۷۲میلیارد در بهارستان طی دهه فجر اجرا می شود

بهارستان-فرماندار بهارستان گفت: ۳۸ پروژه با اعتبار ۷۷۲میلیارد در بهارستان طی دهه فجر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از حکومت رسول‌الله یکی از حکومت‌های گسترده اسلامی در جهان است.

وی با بیان این که هجمه و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان به جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب وارد شد، افزود: جنگ هشت سال دفاع مقدس، ترورهای کور و خرابی‌های منافقین از نمونه‌های نقشه‌های دشمنان بر پیگرد انقلاب اسلامی بود.

فرماندار بهارستان با بیان این که در چله دوم انقلاب، توسعه کشور رشد و پیشرفت‌های بسیار بالایی به خود گرفته است، تصریح کرد: در حوزه فناوری، علمی، عمرانی، پزشکی، هسته‌ای، مهندسی، خانواده، آموزشی، نظامی و ورزشی کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام شده است که میزان خدمات در حوزه‌های زیرساختی بی‌سابقه است.

وی به حل مشکلات تبصره یک و ماده یک شهرک‌های صنعتی بهاریه و ریه اشاره کرد و افزود: انجام کوچک‌ترین کارها در محلات، موجی از خشنودی و رضایت مردم را به دنبال دارد که تمامی مسئولین موظف به حل مشکلات و معضلات هستند.

فرماندار بهارستان با اشاره به افتتاح ۳۸ پروژه در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی، فضای سبز و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۷۷۲ میلیارد تومان احداث شده است که تقدیم مردم خواهد شد.

وی به تحول عظیم در حوزه‌های زیرساختی و آموزشی بهارستان اشاره و ابراز داشت: علاوه بر ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه مصوب سفر رئیس جمهور که تعداد قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده و مابقی آن تا پایان سال تحصیلی جاری به بهره برداری خواهند رسید، در دو سال گذشته ۱۲ مدرسه دیگر که عمدتاً با مشارکت خیرین بوده است، در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

فرماندار بهارستان در پایان به اجرای مصوبات ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت ۱۵۰ کلاس درس، دو کلانتری، افزایش تخت بیمارستانی و احداث مرکز تولد، تکمیل کلینیک حضرت ابوالفضل (ع)، ساماندهی رودخانه‌های شهرستان، کمربندی جنوبی، تصفیه‌خانه، خانه جوان و استخر دانش‌آموزی جزو مصوبات ریاست جمهوری بود که اجرا شده و یا در دست اجرا است.

کد خبر 6011026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha