۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش:

سامانه مشارکت های اجتماعی جوانان رونمایی می شود

 سامانه مشارکت های اجتماعی جوانان رونمایی می شود

آمل- مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سامانه مشارکت های اجتماعی جوانان با رویکرد تسهیل در صدور مجوزها رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پارسانیا صبح جمعه در رویداد همنا در آمل ضمن اشاره به نقش تشکل‌های اجتماعی در حل معضلات اجتماعی افزود: با توسعه و تعمیق مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان نقش آفرینی جوانان در حل معضلات اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

پارسانیا با اشاره به افتخارات جوانان استان مازندران در حوزه ورزش ابراز امیدواری کرد در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز جوانان استان پیشتاز حرکت‌های اثربخش و شاخص باشند.

وی توسعه کمی سمن‌های جوانان را از جمله اقدامات اثربخش در توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان دانست و افزود: سامانه مشارکت‌های اجتماعی جوانان با رویکرد تسهیل فرایند صدور مجوز به روزرسانی و رونمایی خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با فرایند جدید صدور مجوز سمن‌های جوانان، کلیه جوانان متقاضی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز فعالیت دریافت کنند.

پارسانیا همچنین به اهمیت کیفی سازی فعالیت سمن‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه کیفی فعالیت‌های سمن‌ها نیز از جمله برنامه‌های مهم اداره کل است که برنامه‌هایی همچون برگزاری رویداد همنا، شبکه سازی سمن‌ها و حمایت از طرح‌ها و کارگاه‌های سمن‌ها از جمله‌ی آنها است.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان شبکه سازی تخصصی سمن‌های جوانان را از برنامه‌های مهم در حوزه توانمند سازی سمن‌ها دانست و اظهار داشت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه شبکه‌ها خواهیم داشت و مقرر شده انتخابات شبکه‌ها در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

وی همچنین از جذب ایده‌های کاربردی جوانان در حوزه‌های اجتماعی خبر داد و افزود: از ایده‌های برتر جوانان و سمن‌های جوان در حوزه حل مسائل اجتماعی حمایت خواهد شد.

پارسانیا در خصوص برنامه‌های دهه فجر با اشاره به طراحی برنامه‌های متنوع در این دهه مبارک افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب و توانمندی‌های علمی، فناوری، فنی مهندسی و.. برای نسل جوان از جمله برنامه‌های در اولویت دهه مبارک فجر است و تشکل‌های اجتماعی می‌توانند نقش آفرینی ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

وی در ادامه با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در حوزه مشارکت اجتماعی به سوالات جوانان شرکت کننده در رویداد پاسخ داد

کد خبر 6011928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha