۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

امام جمعه موقت سنندج:

مسوولان برای ایجاداشتغال جوانان بکوشند/خدمات نظام قابل تقدیر است

مسوولان برای ایجاداشتغال جوانان بکوشند/خدمات نظام قابل تقدیر است

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال و ازدواج دغدغه‌های اصلی جوانان است و مسوولان باید برای ایجاد زمینه اشغال و فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید محسن حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: کردستان به واسطه خدمات نظام اسلامی در آستانه اعلام پایان خدمات رسانی گاز به تمام روستاهای کردستان است.

وی اتمام پروژه‌های مورد بهره‌برداری در دولت سیزدهم را قابل ستایش خواند و گفت: خدمات نظام قابل تقدیر است اما عملکرد ضعیف مسؤولان این خدمات را تحت‌الشعاع قرار داده است.

امام جمعه موقت سنندج افزود: تلاش دولت و دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه اشتغال و ازدواج جوانان ضروری و لازم است.

ماموستا حسینی بیان کرد: بهترین افراد از امت پیامبر (ص) ایمانداران واقعی هستند، یعنی کسانی که در کنار اعلام ایمان به خدا، عمل صالح هم در کارنامه خود دارند.

وی تصریح کرد: شأن ایمان‌داران واقعی از ملائکه بالاتر است، و انسان‌های ایمان‌دار دارای قلبی پاک و سلیم هستند و از تکرار خطا اجتناب می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مراسم شب‌های احیا و معراج در ماه رجب برگزار می‌شود که از مردم می‌خواهیم در این خطبه‌ها شرکت کنند تا با توسل به معنویات جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور کنند.

کد خبر 6012080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha