۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

طی دهه فجر؛

۴۷۶ میلیارد تومان پروژه در میامی افتتاح می‌شود

۴۷۶ میلیارد تومان پروژه در میامی افتتاح می‌شود

میامی- فرماندار میامی گفت: طی ایام الله دهه فجر سال جاری ۱۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۴۷۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری ظهر آدینه در جمع مردم میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: دشمنان تلاش دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند اما نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌ها مانع بزرگ تحقق این هدف شوم دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروز در دولت سیزدهم شاهد هستیم که از مشکلات روستاها و مناطق محروم شهرستان میامی کاسته می‌شود، افزود: پیشرفت‌های بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم شاهد هستیم

فرماندار میامی با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان میامی و همچنین تلاش‌های دولت مردان در ارتقای سطح بهداشت و درمان و مبارزه با بیماری کرونا از جمله دستاوردهای خوب سال‌های اخیر است، ابراز کرد: امروز ما در مقوله درمانی و ژن درمانی و بیماری‌های سرطانی شاهد شکوفایی هستیم.

آشوری همچنین گفت: پرتاب ماهواره‌هایی مانند نور که به پیشرفت علم و دانش ما کمک می‌کند در دولت سیزدهم رقم خورد

وی در ادامه و با بیان اینکه در دهه مبارک فجر سال جاری ۱۲۴ پروژه در شهرستان میامی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود، تاکید کرد: اعتبارات این طرح‌ها مجموعاً ۵۲۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان برآورد می‌شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه در حوزه عمرانی ۱۰۹ پروژه با اعتبار ۳۲۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و در حوزه اقتصادی پروژه با اعتبار ۱۵۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: سرجمع ۱۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی طی ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید

آشوری همچنین گفت: ارزش ریالی این طرح‌ها ۴۷۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی و اقتصادی پروژه‌های مهمی نیز در میامی کلنگ زنی می‌شود، افزود: در این حوزه شاهد آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان خواهیم بود.

کد خبر 6012083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha