۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

امام جمعه ساوه:

انقلاب میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است

انقلاب میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: انقلاب، حاصل تلاش علمای دین و مردم غیرتمند و میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: همگان به ویژه رسانه ملی و اهل قلم و بیان مکلفند که نسل جدید را با اهداف چرایی انقلاب و آسیب‌های آن آشنا کنند و این مهم مصداق بارز ایام الله دهه فجر است.

امام جمعه ساوه افزود: انقلاب اسلامی حاصل تلاش علمای دین و مردم غیرتمند و میراث بزرگ امام است، امامی که روی کرامت انسانی و غیرت الهی، ذلت را تحمل نکردند تا کرامت الهی در جامعه ترویج و حکومت الهی و اخلاق اسلامی رواج پیدا کند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: اکنون همه تلاش دشمن، اجانب و مزدوران این است که ولایت فقیه را تضعیف کنند و نادیده گرفتن ولایت فقیه، به معنای تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی استقرار حکومت جمهوری اسلامی، برقراری قسط و عدالت اجتماعی، تشکیل جمهوری اسلامی با محتوای اسلامی و استقلال و آزادی و مخالفت با فحشاء، فقر، چپاولگری از بین بردن اسلام و مذهب تشیع و اصلاح فرهنگ، تشکیل دولتی خدوم، تحقق اسلام در تمام شئون مملکت و قطع کردن دستهای خیانتکاران و جنایتکاران و تحقق اهداف و احکام اسلام در همه جای دنیا دفاع از قرآن، و احیای معنویت و دفاع از ارزشهای انسانی، فرهنگی و مذهبی و حمایت از مستضعفین جهان و رفع شکاف طبقاتی و رفع فقر از جمله اهداف امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: اکنون مقام معظم رهبری نیز به دنبال تشکیل حیات طیبه اسلامی که در آن ارزش الهی همچون ایمان، عدالت، دوری از اسراف و تجمل در سطح زمامداران و سلامت دینی و اخلاقی زمامداران، رواج اخلاق فاضله هستند.

امام جمعه ساوه گفت: استکبار و مزدوران بیگانه توان شکست انقلاب را ندارند اما ممکن است با نفوذ مرفهین بی درد و به کار گرفتن افراد نا اهل در پست‌های مدیریتی، آن را استحاله و از درون تهی کنند که این حرکت خزنده به مراتب خطرناک‌تر از دشمن خارجی است.

حجت الاسلام رحیمی به مسئله مهم انتخابات اشاره کرده و گفت: انتخابات از جمله عرصه‌های حساس و سرنوشت ساز در کشور است که از ابعاد و جهت‌های مختلف حائز اهمیت و توجه است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی هیچکس، هیچ بهانه‌ای ندارد و انتظار است که با راهبری مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان که در این فضای رقابتی، سلایق مختلف حضور دارند بار دیگر برگ زرین دیگری به کارنامه نظام جمهوری اسلامی بیفزاییم و نقشه‌های شوم دشمنان را برآب کنیم.

کد خبر 6012107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha