۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

معاون رییس جمهور:

مردم در بزنگاه‌های مهم و سرنوشت‌ساز از این انقلاب دفاع می‌کنند

مردم در بزنگاه‌های مهم و سرنوشت‌ساز از این انقلاب دفاع می‌کنند

بوشهر- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مردم همواره در بزنگاه‌های مهم و سرنوشت ساز، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح جمعه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه عالی‌شهر با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم در این ایام امری لازم و ضروری است و باید مردم با عملکرد مسئولان آشنا شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه یادآور شد: انتخابات اسفند ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل، دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی و تبلیغ می‌کنند.

وی افزود: مردم همواره نشان داده اند در بزنگاه‌های مهم و سرنوشت ساز، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده اند و یازدهم اسفند ماه سال جاری نیز بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم در انتخابات خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خواستار تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط نخبگان و افراد تأثیر گذار جامعه شد.

حسینی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور و اعضای دولت به صورت شبانه روزی برای توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی کشور اهتمام می‌ورزند و در استان بوشهر نیز شاهد خدمات رسانی ارزنده ای به مردم هستیم.

در دومین روز از دهه فجر، مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف شهر عالی‌شهر به مساحت هزار و ۹۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار بوشهر، افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6012150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha