۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

امام جمعه آستارا:

انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است

انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است

آستارا- امام جمعه آستارا با بیان اینکه تغییر سرنوشت مردم و امت‌ها در دستان خودشان است، گفت: مردم با انتخاب خوب و فرد اصلح می‌توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تبیین فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: هر چند در برخی دولت‌ها کم کاری‌های فراوانی در زمینه رشد و پیشرفت صورت گرفت اما امروز بحمدلله از لحاظ رشد علمی و اقتصادی در جایگاه خوبی قرار داریم.

وی افزود: باید موفقیت‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه روزها به خصوص در این روزهای مهم دهه فجر به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم عزیز ما از اقدامات صورت گرفته و پیشرفت‌های به دست آمده آگاه شوند و تبلیغات سو دشمنان بی اثر گردد و این دقیقاً معنای جهاد تبیین است.

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به موفقیت‌های اخیر در عرصه فضایی و ارسال چندین ماهواره با موشک‌های ماهواره بر بومی به فضا و قرار گرفتن در مدارهای ۷۵۰ و ۴۵۰ کیلومتری زمین از بهت و حیرت دشمنان خبر داد و گفت: مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب اسلامی رشد علمی و فناوری است که به خوبی در مسیر آن قدم بر می‌داریم.

امام جمعه آستارا حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه آمریکایی برج ۲۲ در منطقه مرزی اردن و سوریه و سکوت مقامات آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از نشانه‌های قدرت جمهوری اسلامی در منطقه دانست و گفت: آمریکایی‌ها در موضعی کاملاً منفعلانه از بروز هر گونه جنگ و درگیری با جمهوری اسلامی اجتناب می‌کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که دریای سرخ را برای خود ناامن می‌بینید برای در امان ماندن از حملات انصارالله به کشتی‌های تجاری خود مسیر خشکی از امارات-عربستان و اردن را برای تبادلات تجاری خود جایگزین کرده است و این حمله به آنان این هشدار را داد که حتی در مسیر خشکی هم کاروان‌های تجاری شما در امان نخواهد بود.

حجت الاسلام باقری با اشاره نزدیک شدن ایام انتخابات، حضور پرشور مردم را موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و عهد و پیمان مجدد با امام و شهدا دانست و گفت: تغییر سرنوشت مردم و امت‌ها در دستان خودشان است و با انتخاب خوب و فرد اصلح می‌توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شایسته مؤمنان به خصوص جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف از عوامل برگزاری این مراسم معنوی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، هیأت امنای مساجد و اداره آموزش و پرورش به خاطر برگزاری اعتکاف دانش آموزی قدردانی نمود.

کد خبر 6012196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha