۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

امام جمعه بویین زهرا:

مشکلات محور بویین زهرا به دانسفهان رفع شود

مشکلات محور بویین زهرا به دانسفهان رفع شود

قزون- امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه محور بویین زهرا به دانسفهان به مسیری حادثه خیز تبدیل شده است از استاندار خواست تا مشکلات این محور را رفع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام (ص) بزرگترین حادثه در تاریخ و مبارک‌ترین عید برای مسلمانان و انسان‌ها و در بر دارنده برکات فراوان برای بشر است.

وی افزود: در قرن حاضر بعثت انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست، موجب رویارویی دنیای غرب با چالشی جدی گردید.

امام جمعه بویین زهرا تاکید کرد: تحقق انقلاب اسلامی به دست ملت غیور ایران، بسان زلزله‌ای بود که لرزه بر اندام چپاول گران، غارتگران و ظالمان انداخت و توانست چهره کریه آنها را بر ملأ کند.

وی ادامه داد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی ارائه‌ی الگوی مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه‌ها بود که موجب می‌شد تا ملت بتوانند سرنوشت جامعه شأن را به دست خودشان رقم بزنند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: ایجاد خود باوری ملت ایران و شکستن مرزهای دانش و قرار گرفتن در آستانه قله پیشرفت در بسیاری از زمینه‌ها در سطح منطقه و جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی روح امید در دنیای اسلام دمیده شده و استکبار و رژیم نسل کش صهیونیستی به شدت شکست پذیر تر از گذشته شده‌اند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از کاندیداهای محترم مجلس انتظار داریم در زمان تبلیغات انتخاباتی بجای تخریب رقبا توانمندی وقابلیت ها و وعده‌های قابل عمل برای مردم بیان کنند.

وی در پایان یادآور شد: از استاندار محترم انتظار داریم در دهه‌ی مبارک فجر سفر به شهرستان بوئین زهرا را برنامه‌های خود قرار داده و مشکلات مسکن و استاندارد سازی محور بوئین زهرا به دانسفهان که به مسیری حادثه خیز تبدیل شده را مرتفع نماید.

کد خبر 6012199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha