۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰

امام جمعه بجستان:

حضور مردم در صحنه یعنی نظام جمهوری‌اسلامی پشتوانه مردمی دارد

حضور مردم در صحنه یعنی نظام جمهوری‌اسلامی پشتوانه مردمی دارد

بجستان- امام جمعه بجستان گفت: حضور مردم در صحنه یعنی نظام اسلامی پشتوانه مردمی دارد و این در اقتدار نظام اسلامی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بجستان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه یعنی نظام اسلامی پشتوانه مردمی دارد و این در اقتدار نظام اسلامی مؤثر است. همین پرتاب ٣ ماهواره در هفته‌های گذشته نمونه‌ی بارز این اقتدار است.

امام جمعه بجستان در ادامه با انتقاد از قوانین دست و پاگیر برخی از بانک‌ها در شهرستان، افزود: برخی مردم برای یک وام معیشتی و یا برخی بانک‌ها حتی پول خود مردم را پرداخت نمی‌کنند که امیدوارم مسؤولان خصوصاً مسؤولین قضائی و نظارتی در این رابطه اقدام جدی انجام دهند.

وی در ادامه بر لزوم فضاسازی مطلوب و متناسب با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان و همراهی همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای این منظور تاکید کرد.

دهقانی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم دولت تأمین مسکن برای اقشار جامعه بود که در بازدیدی که دیروز از این پروژه در بجستان انجام دادیم که در تاریخ شهرستان بی نظیر بود، امیدواریم با اتمام واحدهای مسکونی در حال احداث در شهرستان بجستان شاهد خانه دار شدن این افراد باشیم.

امام جمعه بجستان در ادامه در رابطه با مساله انتخابات اظهار کرد: امروز که می‌بینیم رهبری در یک ماه گذشته پنج بار در سخنرانی‌ها به مقوله انتخابات اشاره کردند چه معنایی دارد، معنایش این است که مردم باید صحنه گردان اصلی این میدان باشند.

وی گفت: امروز اگر در عرصه‌های مختلف افتخار آفرین هستیم مانند عرصه هوا و فضا که در یک ماه سه ماهواره پرتاب می‌کند، اگر امروز حرفی برای گفتن داریم به خاطر حضور مردم است.

دهقانی در رابطه با ایام الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر عید انقلاب است باید فضاسازی در دهه فجر مناسب یک عید باشد و در ادارات و مساجد شهر انجام شود. تبیین دستاوردهای نظام باید در دهه فجر صورت گیرد این امر مهم در برنامه ادارات باشد.

کد خبر 6012259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha