۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

بازرس‌ کل سابق چهارمحال و بختیاری:

رویکرد سازمان بازرسی پیشگیری از فساد است

رویکرد سازمان بازرسی پیشگیری از فساد است

شهرکرد- بازرس‌ کل سابق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد سازمان بازرسی مچ‌گیری نیست، گفت: رویکرد سازمان بازرسی نظارت و پیشگیری از فساد است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم این استان شایسته خدمت صادقانه هستند، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با فساد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضائی همکاری خوبی با مجموعه بازرسی داشتند.

بازرس‌کل سابق چهارمحال و بختیاری افزود: در حوزه مبارزه و پیشگیری از فساد ریل‌گذاری خوبی در استان صورت گرفته است، مدیران دستگاه‌های اجرایی قبل از انجام کاری از سازمان بازرسی مشاوره می‌گرفتند و این مسئله از تشکیل پرونده تخلف جلوگیری می‌کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان بازرسی مچ‌گیری نیست، عنوان کرد: رویکرد سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری نظارت و پیشگیری از فساد و تخلف در دستگاه‌های اجرایی بود.

احمدی با اشاره به اینکه بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ۵ سال گذشته در دستور کار قرار داشت، بیان کرد: همچنین دیدارهای مردمی در اولویت سازمان بازرسی بود.

بازرس‌کل سابق چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همکاران سازمان بازرسی بر هزینه‌کرد بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نظارت داشتند، گفت: این نظارت‌ها به دلیل جلوگیری از تخلف بود، حدود ۸۰۰ تذکر و اصلاح روند در طول مدت خدمت در این استان صورت گرفت و در ۱۱۰ مورد مصوبه لغو و تجدید نظر شد.

کد خبر 6012706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha