۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

خط ویژه اتوبوس به تنهایی موجب کاهش ترافیک نمی‌شود

خط ویژه اتوبوس به تنهایی موجب کاهش ترافیک نمی‌شود

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پیشرفت ۴۵ تا ۵۰ درصدی پروژه خط ویژه اتوبوس در این شهر گفت: این امر به تنهایی موجب کاهش ترافیک نشده و باید زیرساخت‌های دیگری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح شنبه در بازدید از اجرای خط ویژه اتوبوس در کرج با اشاره به اینکه فاز اول اجرای این خط از میدان حصارت تا میدان سپاه را شامل می‌شود، مطرح کرد: تمام تلاش پارلمان و مدیریت شهری کرج این است که هر چه سریع‌تر این فاز به طول هفت کیلومتر با ۱۲ ایستگاه به بهره برداری برسد.

وی گفت: ایستگاه‌ها در حال نصب و پیشرفت کار در طول مسیر فاز اول اجرایی حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد است اما توجه داشته باشیم که خط ویژه اتوبوس به تنهایی موجب کاهش ترافیک نمی‌شود بلکه زیرساخت‌ها و مُدهای حمل و نقل از جمله بهره برداری کامل از حمل و نقل ریلی درون شهری، طرح دائمی ترافیک، پارک حاشیه‌ای معابر، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، ساماندهی پارکینگ‌های عمومی و … در صورت هماهنگی با یکدیگر می‌توانند اثرگذار باشند و موجب کاهش ترافیک شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های برقی به عنوان حمل و نقل پاک در خط ویژه اتوبوس بیان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده، ۲۰ دستگاه از اتوبوس‌های برقی خریداری شده در حال تحویل هستند و امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و تحویل مردم شهر کرج شود.

کد خبر 6012835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha