۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است

نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است

شهرکرد-رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است و تجلی آن در حضور پُرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم، صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه بازرس کل چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز بیست و دومین روز از ماه پُر خیر و برکت رجب است، ماهی که رحمت بی‌منتهای خداوند بیش از پیش بر بندگانش نازل می‌شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ همه معادلات جهان را به هم ریخت و هیچ کس فکر نمی‌کرد انقلابی با این وسعت بدون پشتوانه و از دل مساجد اینگونه به یک حرکت بزرگ و تاریخی تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی که با رمز وحدت به پیروزی رسید آثار بسیاری در میان آزادگان جهان بر جایی گزاشت.

رزم عنوان کرد: همه مدیران و مسؤولان استانی باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را مد نظر داشته باشند تا دست به دست یکدیگر بتوانیم واقعه تاریخی دیگری رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: کماکان نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است و تجلی آن در حضور پُرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در قوانین مختلف چندین دستگاه بازرسی ممکن از در راستای هم کار کنند که شامل دیوان محاسبات اداری، بازرسی قوه قضائیه، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری و… هستند، از قوی‌ترین دستگاه‌های نظارتی، سازمان بازرسی است که مسؤولیت سنگین و خطیری برعهده دارد.

کد خبر 6012904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha