۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

بازچرخانی آب با بهره گیری از تکنولوژی روز مدنظر ویژه باشد

بازچرخانی آب با بهره گیری از تکنولوژی روز مدنظر ویژه باشد

ساوه- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر ضرورت توجه به بازچرخانی آب با بهره گیری از تکنولوژی روز گفت: این موضوع با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی پیش از ظهر شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح ازن زنی با فناوری نانو حباب ازن در تصفیه خانه آب شهر ساوه اظهار کرد: رونمایی از نانو حباب در راستای افزایش کیفیت آب شرب است.

وی افزود: تأمین آب شرب سالم و تصفیه فاضلاب از جمله وظایف صنعت آب و فاضلاب است که در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشور نیاز است که با بهره گیری از تکنولوژی روز به حوزه آب بازچرخانی توجه ویژه شده و این مهم با حمایت‌های معاونت علمی ریاست جمهوری، فناوران و شرکت‌های دانش بنیان محقق می‌شود.

امینی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های بزرگ کشور تغذیه گرایی سدها است، افزود: تلاش شده با بهره گیری از علم و تکنولوژی به میزان قابل توجهی طعم, بو و رنگ آب را در صنعت آب و فاضلاب افزایش یابد.

وی تصریح کرد: رفع این چالش با بهره گیری از فناوری نوین نانو حباب محقق شده که ضمن کسب اطمینان از ستاد نانو ریاست جمهوری و سازمان غذا و دارو، مجوزهای لازم صادر شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: علی رغم کمیت آب سد الغدیر ساوه شاهد کیفیت بالای آب آن در مصارف شرب به لحاظ بو و طعم آن نیز هستیم.

کد خبر 6012958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha