۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

امام جمعه اهل سنت تایباد:

آمریکا جز مرگ و خون ریزی هدیه ای ندارد

آمریکا جز مرگ و خون ریزی هدیه ای ندارد

تایباد- امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: انقلاب ۵۷ دستاوردهایی داشت که در گذشته نبود، برخی مادی گراها به دنبال ورود آمریکا به کشور هستند، اما هرجا آمریکا رفته فقط مرگ و خون ریزی هدیه داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام نبی توکلی ظهر شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تایباد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و زمینه ساز دستاوردهایی بود که در رژیم سابق وجود نداشت.

امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: در حوزه دینی، در حکومت پهلوی فقط اسمی از دین بود، تبلیغات دینی کم بود، شاید در سراسر کشور به اندازه انگشت شمار حوزه علمیه وجود داشت اما امروز در یک شهرستان کوچک مثل تایباد بیش از ده حوزه علمیه وجود دارد.

وی گفت: فاصله بین مساجد امروز به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده است و بین این دو باز یک نمازخانه وجود دارد و نهضت ساخت مساجد همچنان با قدرت ادامه دارد.

توکلی اضافه کرد: در حکومت پهلوی روحانیون باید آن چیزی می‌گفتند که ساواک دیکته کرده بود، اما امروز مبلغین دینی و علمایی که در منابر، وعظ می‌کنند با اختیار خود هرچه می‌خواهند می‌گویند، هیچ امام جمعه نمی‌تواند مدعی شود که کسی برای او موضوع و متن صحبت تعیین کرده است.

امام جمعه اهل سنت تایباد تصریح کرد: در موضوع مسائل اقتصادی انتقادات وجود دارد و به حق است، اما اگر تحریم‌ها وجود نداشت، شرایط این نبود، هرچند با همه این موانع از بسیاری از کشورهایی که نه جنگ داشتند و نه تحریم، پیشرفت‌های ایران بیشتر است. اگر جنگ تحمیلی ۸ ساله به هر کشوری تحمیل می‌شد، حکومت این کشور ساقط می‌شد.

وی ادامه داد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که آمریکای قدرت اول اسمی جهان، چند نقطه را اطراف ایران بمباران کرد ولی به طرف کشور ما جرأت نگاه نکرد، این قدرت اسلام و قرآن است که دشمن را کنار می‌زند.

توکلی با بیان اینکه مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد و قیمت‌ها هیچ ثبات ندارد، گفت: مشخص نیست چه دست‌هایی در کار است و امیدواریم این دست‌ها رو شود، برخی مادی گراها می‌گویند آمریکا هر جا برود، بهشت می‌شود، افغانستان، عراق، سوریه، ویتنام و خیلی کشورهای دیگر را ببینید بهشت چطور است، هر جا این کشور رفته است جز جنگ، بدبختی، فلاکت و مرگ چیزی هدیه نداده است، در افغانستان عروسی‌ها را بمباران می‌کرد و در عراق یک میلیون نفر را به خاک و خون کشید.

کد خبر 6013017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha