۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

رییس شعبه سازمان هنری دفاع مقدس البرز:

هشتمین جشنواره دفاع مقدس «فانوس» برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره دفاع مقدس «فانوس» برگزار می‌شود

کرج- رییس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز از برگزاری هشتمین جشنواره استانی و ملی دفاع مقدس «فانوس» در بخش های مختلف هنری خبر داد.

پویا پارسا در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری هشتمین جشنواره استانی و ملی دفاع مقدس «فانوس» در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی خبر داد و عنوان کرد: تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و نمایشنامه رشته‌های بخش هنرهای نمایشی هستند.

وی افزود: این جشنواره همچنین در بخش‌های هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، نقاشی و پوستر، در بخش فیلم، در رشته‌های داستانی کوتاه، مستند کوتاه، نماهنگ و انیمیشن، در بخش موسیقی و سرود، در رشته‌های موسیقی باکلام و موسیقی بی کلام و سرود و در بخش رادیویی، در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست برگزار می‌شود.

پارسا تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای را رشته‌های بخش ویژه دانش آموزی عنوان و بیان کرد: نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی از جمله محورهای این جشنواره هستند.

رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

کد خبر 6013422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha