۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۴

امام جمعه گناوه:

دستاوردهای نظام اسلامی باید تبیین شود

دستاوردهای نظام اسلامی باید تبیین شود

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: امروز جهاد تبیین وظیفه همه ما است و دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی برای جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر در تالار بهزاد گناوه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام الله و از روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه گناوه افزود: ۴۵ سال از عمر شجره طیبه انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب علیرغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان استوار ایستاده است.

وی گفت: آنچه امروز وظیفه ما را به عنوان مقلدان مرجع عالی قدر شیعه سنگین می‌کند فتوای جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن یک جنگ شناختی و ادراکی را علیه نظام مقدس کشور ما آغاز کرده و درصدد است تا نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم و تحولی که بعد از انقلاب صورت گرفته مأیوس و ناامید کند.

وی با بیان اینکه دشمن می کوشد تا دستاوردها و خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهد گفت: در طول ۴۵ سال عمر پربرکت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و خدمات زیادی انجام شده که باید برای مردم تبیین شود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: امروز جهاد تبیین وظیفه همه ما است و دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان و تبیین این خدمات و دستاوردها برای جوان است.

دستاوردهای نظام اسلامی باید تبیین شود

وی گفت: اگر چه مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد و کسی هم منکر آن نیست اما این نباید باعث شود که خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در طول بیش از چهار دهه نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: حضور مسئولان در بین مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌شود گفت: نباید بگذاریم دشمنان مشکلات را بزرگ جلوه دهد و برجسته کند و در ذهن جانان کشور ذهنیت منفی ایجاد کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در یاز دهم اسفندماه سال جاری گفت: به تعبیر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب هرکس که مخاطب دارد باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین خواهد کرد گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان را خنثی و امنیت و اقتدار و صلابت کشور را تأمین خواهد کرد.

کد خبر 6013648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha