۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۴

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به فضای رسانه‌ای است

جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به فضای رسانه‌ای است

شهرکرد-مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ربیعی شامگاه شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: آثار ارسالی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیر خانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد تصریح کرد: در سال جاری ۵۰۰ اثر به این دبیر خانه ارسال که بعد از داوری ۳۸ اثر آن برگزیده هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدند.

ربیعی با اشاره به اینکه تلاش شد مانند سال‌های قبل فضای سالم، دقیق و بدون شائبه در امر قضاوت و داوری ایجاد کنیم بیان داشت: اعتماد فعالان این عرصه بزرگترین سرمایه بسیج رسانه است و از این طریق می‌توان به سمت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

وی با اذعان بر اینکه جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است گفت: از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود باید تقویت کنیم.

ربیعی با بیان اینکه همدلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی متخصصان رسانه و فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است اذعان داشت: از ۲ سال گذشته همدلی بین اصحاب رسانه و فضای مجازی افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمام سلایق، گروه‌ها و احزاب برای حضور در جشنواره جذب شده است.

ربیعی یادآور شد: مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، خانواده جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش عفاف و حجاب در اعتلای جامعه و مکتب حاج قاسم از محورهای امسال جشنواره است.

کد خبر 6013650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha