بمباران یک مهدکودک و انبار سوخت در غزه توسط رژیم صهیونیستی

بمباران یک مهدکودک و انبار سوخت در غزه توسط رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی در حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه حتی به مهدکودک‌ها و انبارهای سوخت در این باریکه نیز رحم نکرده و تاسیسات و بخش‌های غیرنظامی را بمباران می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک مهد کودک که تبدیل به پناهگاه آوارگان فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شده بود را هدف قرار دادند.

در جریان این حمله یک دختر بچه فلسطینی به شهادت رسید. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که اشغالگران صهیونیست انبار سوخت نزدیک یک بیمارستان در شرق خان یونس را هدف قرار دادند.

در جریان این حمله یک فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر منیر البرش مدیرکل وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد: بعد از عقب نشینی اشغالگران صهیونیست از شمال این باریکه ده‌ها پیکر شهدای فلسطینی به بیمارستان کمال عدوان منتقل شدند.

وی افزود: تقریباً چیزی از این پیکرها باقی نمانده است.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت ۱۲ جنایت در غزه انجام داده که در نتیجه این اقدامات ۱۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام این بیانیه تعداد شهدای غزه از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه تاکنون از ۲۷۲۳۸ نفر فراتر رفته و آمار زخمی‌ها نیز بالغ بر ۶۶۴۵۲ نفر است.

کد خبر 6013663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha