۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۸

۲۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلپایگان افتتاح شد

۲۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلپایگان افتتاح شد

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان گلپایگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان صبح یکشنبه در حاشیه سفر به گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از مصوبات سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شهرستان گلپایگان محقق شده است و امروز در ایام الله دهه فجر شاهد بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: پروژه‌های آبخیزداری، آبرسانی به روستاهای شهرستان، راه‌اندازی تصفیه خانه شهرستان که باعث ارتقا کیفی آب آشامیدنی این شهرستان خواهد شد، روشنایی معابر و رفع نقاط حادثه‌خیز از طرح‌هایی بود که در شهرستان گلپایگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان در حال افتتاح است.

زینلیان متذکر شد: در ایام الله دهه فجر امسال در سطح استان اصفهان ۶۷ پروژه کلنگ زنی خواهد شد و ۷۰۱ پروژه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، اجرای انحرافی سنگ و سیمان حوزه آبخیز گلشهر، اجرای طرح هندسی میدان تقاطع مقابل پارک لاله (فاز اول)، اجرای استخر ذخیره آب با حجم ۱۰ هزار متر مکعب گلشهر، روشنایی محور موته، آبرسانی به ۱۹ روستای مجتمع سعیدآباد از تصفیه خانه آب گلپایگان و احداث بلوار ساحلی این شهرستان از جمله طرح‌هایی بود که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6013761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha