۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳

متخصص پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

مرکز پزشکی هسته ای استان با تجهیزات مدرن فعال است

مرکز پزشکی هسته ای استان با تجهیزات مدرن فعال است

یاسوج_ متخصص پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مرکز پزشکی هسته ای استان با تجهیزات مدرن فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لهراسب رستمی افزود: مرکز پزشکی هسته‌ای استان با تجهیزات به روز دنیا و با پرسنلی مجرب، آگاه و کارآزموده آماده ارائه خدمت به بیماران نیازمند و مردم شریف استان است.

وی با اشاره به آماده بودن فضای فیزیکی فاز درمان مرکز پس از تجهیز شدن، تصریح کرد: این فاز هم برای ارائه خدمت به مردم شریف استان آمادگی خواهد داشت.

رستمی افزود: فاز درمان این مرکز، درمان بیماران مبتلا به سرطان تیروئید، درمان سرطان پروستات گسترده و همچنین تسکین درد بیماران مبتلا به انواع سرطان‌ها را پوشش می‌دهد.

متخصص پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مرکز پزشکی هسته‌ای به صورت دو شیفت صبح و عصر با تمام توان و با تعرفه دولتی فعال بوده و ارائه خدمت می‌دهد.

وی یادآور شد: در این هفته بیماران جهت انجام تصویربرداری باید با نسخه ثبت شده پزشک متخصص جهت دریافت نوبت به صورت حضوری به مرکز پزشکی هسته‌ای واقع در بیمارستان امام سجاد (ع) مراجعه نمایند تا برنامه ریزی شایسته جهت رعایت حقوق بیماران ارجمند انجام شود.

وی تاکید کرد: پذیرش نوبت در این هفته در شیفت صبح ساعات اداری» خواهد بود، اما انجام اسکن در ابتدای هفته بعد در دو شیفت کاری صبح و عصر در مرکز پزشکی هسته‌ای انجام می‌شود.

رستمی گفت: با هماهنگی تلفنی قبلی، اطلاع رسانی جهت حضور بیماران و انجام اسکن آنها در ابتدای هفته آینده صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6013942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha