۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰۰ جشن بزرگ در ۱۰۰۰ مدرسه اردبیل

برگزاری ۱۰۰۰ جشن بزرگ در ۱۰۰۰ مدرسه اردبیل

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، در طول این دهه یک‌هزار جشن بزرگ در یک‌هزار مدرسه استان اردبیل برگزار خواهد شد.

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با نشاط و شادابی بیشتر با محوریت و نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها، در طول دهه فجر برگزاری یک‌هزار جشن بزرگ در یک‌هزار مدرسه است.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی و تربیتی یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش در استان اردبیل است، تصریح کرد: از آغاز دولت سیزدهم برنامه‌ریزی لازم برای جبران این کمبود انجام شده که در نظر داریم ۲ هزار کلاس درس از محل مسئولیت اجتماعی نهادهای اقتصادی، مولدسازی املاک، اعتبارات ملی و استانی و مشارکت خیران مدرسه‌ساز ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تعدادی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سه نوبت در هفته توزیع شیر رایگان در تمام مدارس ابتدایی استان، توسعه فضای ورزشی و افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی دانش‌آموزی کشور به نام شهید قاسم سلیمانی، نوسازی کلیه تجهیزات مدارس شبانه‌روزی استان و اجرای بزرگترین پروژه مدرسه‌سازی استان با عنوان «دارالفنون» از جمله اقدامات شاخص است.

کد خبر 6013959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha