۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تجهیز و تعمیر بخشی از کتابخانه مولوی شهرکرد

تجهیز و تعمیر بخشی از کتابخانه مولوی شهرکرد

شهرکرد-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه‌ها برای رفاه بهتر مراجعین با تجهیزات به روز مجهز کنیم و بخشی از تجهیزات و تعمیرات کتابخانه مولوی شهرکرد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فرهادی بابادی پیش از ظهر امروز در جلسه اداری کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و همان‌طور که مسؤولین کشور اعلام کردند حضور و مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است و همه ما وظیفه داریم در این زمینه هم مانند سایر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش ایفا کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر توسط کتابخانه‌ها افزود: کتابخانه‌ها در فضاسازی و اجرای طیف مختلفی از برنامه‌ها برای تمامی سنین اقدامات خوبی انجام داده‌اند و باز هم کتابخانه‌ها نشان دادند که در همه مناسبت‌ها می‌توانند با ظرفیت خوبی وارد شوند و نقش و اثر خود را نشان دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سال ۱۴۰۳ بیان داشت: امیدوارم ساخت کتابخانه منظریه در سال جدید آغاز شود و کتابخانه‌ها برای رفاه بهتر مراجعین با تجهیزات بروز مجهز کنیم و بخشی از تجهیزات و تعمیرات کتابخانه مولوی شهرکرد انجام شده است.

کد خبر 6014140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha